onsdag 29 juli 2009

Den grå väggens lov

Plötsligt upptäcker jag att jag på riktigt faktiskt gillar den grå väggen. Som den är. Tycker om strukturen, att stryka med handen över den och känna hur det raspar...

Men framförallt så är den en himla snygg fond. Min vackra vän L tittade in idag och så lekte vi en stund. Det var fint. Tack.
Elle kort kjole, bomull Funkar fint i fönstret också,
här i grått,
finns även i vitt och blått
Elle haremsbux, bomull, 579 pix
vit sjal, 49 kr Haremsbyxorna igen,
finns i fler färger.

2 kommentarer:

  1. Klänningen är så mycket Semester i Grekland och helt ljuvlig! Haremsbyxorna sitter bra inför kollektivboendet med "helsepersonell" i Norge. Dessutom helt rätt inför hösten.

    Blev sjuuukt köpsugen.
    Kram
    L

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om jag skulle gilla haremsbyxor, tyckte det såg snyggt ut på bilden.Kräver kanske en viss stil eller???

    Är mina knappar ivägen, gör en tur till götet i helgen ska jag komma in och hämta dem?

    SvaraRadera