lördag 26 december 2009

REA!!! hälsning från Hälsingland!

Så klingar julen av och jag hoppas att ni alla har haft riktigt sköna dagar!
Medan ett ymnigt snöfall täcker Järvsös gator och hustak i mjukaste vitt, kurar jag framför en kakelugn i det vackraste av hus:

som tillhör min Fina Syster:

Men imorgon börjar jag min resa tillbaka till kära butiken i Göteborg och hälsar er alla hjärtligt välkomna på måndag mellan 19 och 21 då ni får möjlighet till ett första-tjing på REAN!

Jag ger er 30 procent rabatt på alla UNO-plagg som hänger på galge och 10 procent på övrigt från UNO Danmark. Rean fortsätter på tisdag och onsdag då butiken är öppen 12-19.

KOM!

TACK till fotograf Hans Bjurling för lånet av finfina bilder!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig butik du verkar ha.Jag bor i Sölvesborg, men är i Göteborg ibland. Var har du din affär? nära centrum eller måste jag åka spårvagn! ge mig gärna då vägbeskrivning. Vill gärna besöka dig när jag åker upp nästa gång. Älskar bl.a knappar nämligen men också dina kläder faller mig i smaken.Ann Christine Albinsson
    ann-christine.albinsson@telia.com

    SvaraRadera