tisdag 15 november 2011

Med Stockholm under mina fötter...

...men ni må tro att jag saknar ER, butiken, och Allt som den stod för!

Det har varit en uppbrottspärs och jag försöker hämta andan. I det gör jag inte många knop. Men det finns dagar när min Själ solar sig i Den Här Underbart Vackra Stadens glans. Då flanerar jag över kullriga stenar och jag har på mig mina Lokal-letar-ögon när jag drömmer om en Liten Lagom Knappshop.

Ni är väl rädda om er?!

Tänker på er ofta, och SAKNAR! som sagt...

4 kommentarer:

  1. Det är så tråkigt att Butik Bolla försvunnit...och att det nu är en privat bostad!!

    SvaraRadera
  2. Blir det kanhända en butik i Stockholm? Bor där numera och skulle uppskatta en där.

    SvaraRadera
  3. bagi pecinta slot mania yg hobi bermain slot kami bos333 menyediakan segala jenis permainan yg bisa anda main kan dan ada bonus menarik lainnya loh
    join now with bos333 dan raih keberuntungan dan serta tingkat kan saldo anda bersama kami

    Hanya dengan melakukan minimal deposit 10.000 kalian sudah bisa melakukan bettingan dan bermain berbagai permainan slot yang di sediakan.
    Jadi tunggu apa lagi...!!!
    Segera bergabung dan tinggkatkan saldo anda bersama kami...!!
    Untuk PROMO atau INFO lebih lanjut silahkan hubungi CS kami..
    WA.me/6282329247732

    bos333.net

    SvaraRadera