torsdag 25 mars 2010

Modell-Blomma på Våffeldag

Min vän och namne heter Åkerblom i efternamn. Det är fint för då kan jag kalla henne för Åkerblomman och det passar så bra. Hon har hälsat på mig. Och så har hon varit hos FotografCecilia som tagit riktigt snygga bilder på henne. I mina kläder. Som kan bli dina.
Här är hon, glad
 i ulltröja från Simu Nordic, 1900 kr,
den är ett konstverk med den där 
liksom våfflade kragen.
Mitt på Våffeldagen:
Under allt det där vackra håret
har hon en top från UNO, 
bomull/lycra, 329 kr
Finns med lång eller kort ärm,
rund eller v-ringad hals
Kavaj i lin, ANN Pure Nature, 1729 kr
Frottétop i bomull, Maria Lindberg, 495 kr
Sjalar i bomull från UNO, 69 kr/styck 
Frottétop och sjalar samma modeller som ovan
men i nya färger:
Trikåtop i bomull, Maria Lindberg, 495 kr
Kavaj i lin, ANN Pure Nature, 1729 kr

Dessutom:
Trottoaren är sopad
& butiken full av Vår & Sommar!

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar