onsdag 26 augusti 2009

När man måste ha så måste man

Vilka underbara dagar! Helt förvånad men jätteglad är jag, tänk att några rea-dagar innebär att butiken är helt full från 12-18! Kläder försvinner och det blir plats för nya! Tack!

Apropå nytt...
Nyfiket har jag kikat runt bland några svenska märken.
Och. Hittat ANN PureNature.
Med allra största sannolikhet kommer ni att kunna bekanta
er med dessa fantastiska linplagg här i butiken till våren.

Men dessförinnan, kära ni, dessförinnan...
När jag hade gått igenom hela Ann PureNatures
vår- och sommarkollektion hittade jag dessa,
i en oöppnad klädpåse. Ni fattar?
Svensktillverkade koftor från Övertorneå i finaste merinoull.
De kommer från Simu Nordic.
Jag var helt enkelt tvungen. Att beställa.
Om någon månad har jag några vackra i butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar