torsdag 12 november 2009

En helt Ovanlig Torsdag


När ingen dag är den andra lik finns inga vanliga dagar. För alla ni, mina kära kunder, är olika. En del av er virvlar in medan andra går lite försiktigt, några av er vet precis vad ni vill ha och en del vill gärna ha mina smakråd. Några av er stannar länge och visar mig bitar ur era liv, andra gör samma sak på några få minuter. Vilka ni än är, och hur ni än närmar er mig och det här stället så betyder ni allt. För mig. Ni ger mig magiska möten och jag älskar det. Det är ett fint liv jag har. Ett liv där ingen dag är den andra lik. Tack.
Tack.

Mitt djupaste tack. :-)

Här är E.
På sitt första Bolla-besök.
Strålande vacker i blåaste blått.
Zara ny cardigan. 100 lin. 699 kr.

Zara igen.
Riktigt snygg till jeans.

Tricia kjole. Silke/lin. 869 kr.
Det finns 2 kvar.
En blå och en ljusgrå.
Sen är de slut. Forever.

Men då kommer något annat istället.

Än en gång - TACK!
Jag är helt särskilt rörd idag.
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar