torsdag 26 november 2009

Värsta Bästa Tipset!

Min mentor Helena har väldigt bra smak. Hon har också ett företag, AdHoc, som säljer heminredningsprodukter. Riktigt läckra grejer. Helt klart saker att fastna för.
Och NU, är det LAGERRENSNING på AdHoc. Det innebär att du kan shoppa loss ordentligt med upptill 70 procents rabatt av ordinarie butikspriser. Inget att tveka på, eller hur?
Här är ett litet axplock:




 Såna här finingar ska jag satsa på ett gäng av:

 En sån här vill jag också ha, på vakt i mitt fönster


Supersnygga förvaringsboxar

En mängd melamin

Sötaste termosarna

Extrafina julljus

 Och vem kan motstå Marilyn?

 Extremsnygg tvålförpackning

När?
IDAG! Torsdag-fredag 26/11-27/11 klockan 10-18
Lördag 28 nov kl 10-16
Söndag 29 nov kl 11-16
Var?
E A Rosengrens gata 29 B i Högsbo industriområde
Lokalen ligger på baksidan av ett vitt och grönt hus, ingång på samma sida som leden alltså
Nerfart mitt emot Gustaf Melins gata

Oj, måste skynda mig!
Åker dit NU!
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar