måndag 28 september 2009

FavoritFlickor

Måndag och kundkväll i butiken. Vi visade de delar av UNOs höstkollektion som har kommit hittills. Det är väldigt mycket. Väldigt mycket snyggt.

Favoritflickor i favoritfärger:

Var vore jag utan dem?
Och var vore jag utan er?!
TACK för att ni gillar det jag gör.
Det är en lycka.
Jag vill bara fortsätta och fortsätta och fortsätta...
:-)
Från vänster till höger:
K klädde sig snygg i en olivgrön Gunn Abluse i bomull/lin. 1049 kr
L blev fin i en tegelfärgad Line tunika i tunt lin. 999 kr
M är fräck och läcker i en Line Bussarong i saffran,
100 % tunt lin. 899 kronor. Halsband Ekland 599 kr
Sötaste M, min granne och en klippa,
här i grön Tophue (ullmössa) 349 kr
och en plommonfärgad Tricia Pufbluse, silke/lin, 790 kr
A klär så bra i saffran, Mika tunika, bomull/lin, 949 kr
Ullmössa 349 kr
Och lika bra i tegel:
Cita kjole, bomull/lin, 899 kr

Vackra, varma, vänliga G här i
plommonfärgad Mika big tunika, bomull/lin 949 kr

Här har leende L till vänster en svart Hilda lång Jacka, 100 lin, 1049 kr
Snygga K till höger passar perfekt i en Tanna Spencerkjole, lin/viscose, 1049 kr
Gulliga Mia från Hattgrossisten lämnade in en låda gott och blandat
lagom till visningen. Där hittade vi denna fantastiska kreation!
Den fästs på huvudet som ett diadem och
Himlar! vad tjusig man kan bli för 629 kronor!

Och så hade vi ett födelsedagsbarn på plats.
Då fick vi sjunga och Hurra.
Det tyckte jag var roligt!

Söta M fastnade för en av de nyaste Lalo-ringarna som kommit in.
Om den kunnat välja så hade det helt säkert varit ömsesidigt.
En "Perfect match", eller hur?

Applåder från er på bild.
Applåder TILL er också.
Tack för att ni finns.
Tack för att ni är så härliga!
Tack för att ni gör det möjligt!
Allt möjligt möjligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar