onsdag 23 september 2009

Lite Lila

En av höstens vackra färger är lila, en djup, mustig lila som drar åt blått. E är sugen på en lila jacka. Nu får vi se om någon av dessa kan få vara den hon söker.

Hilda lang jacke.
100 lin. 1049 kronor:
Bak
Utan skärp
Kragen

Här är Tanna Cardigan.
55 lin/45 viscose. 899 kronor:
Lite närmre

Lite ärm

Och här är en annan sorts lila - "plommon".
Maise Jacke.
50 lin/50 bomull. 940 kronor

Tjusig akter

Till helgen ska mina knappar och jag åka på Syfestival.
Åhaga, Borås.
Så jag går ner i källaren lite nu.
:-)

3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Nu kopplar min lilla hjärna. Ellens mamma som sjöng i Kungsladugårdskören ett tag när jag hade den. Jag har tittat in på din blogg emellanåt och nu trillade poletten ner. Tittar förbi nån dag! Ses! Brita (Lotta o Majas mamma)

    SvaraRadera
  2. Intressant! Får komma och kolla dem "live".

    E

    SvaraRadera
  3. @Brita: Ja! Kom, KOM! På måndag klockan 18 är det Höstvisning av kläder här i butiken. Om det passar?
    @E: Vad bra att du gillar dem! Du är SÅ välkommen!

    SvaraRadera