tisdag 9 juni 2009

Nya kunders vägar hit

Det är alltid lika roligt att få göra nya bekantskaper och få veta hur de har hittat till just min butik. Idag blev det flera. En kvinna berättade hur hon hade hejdat en av mina kunder på Frölunda Torg för att få veta var hon hade köpt sina snygga linnebyxor - och fått mitt visitkort av henne. Tack!

Och så kom I. Hennes väninna var här för första gången för någon vecka sedan och köpte en av min systers tunikor, modell 7100 med avtagbart arrangemang över axlarna och lösa trikåärmar. I tyckte att den var så fin att hon ville köpa en likadan. Det fick hon.

Se så rasande snygg hon blev i denna gröna:

I behöll tunikan på och att se hur tjusig hon var
när hon svischade ut genom dörren på väg till
barnbarnets skolavslutning gjorde mig lycklig.

Tack för det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar